1 Şub 2016

STABILO BeYou! Animals Fox - PELIKAN Edelstein Jade


Yeni bir ay ve yeni bir haftaya tamamen yeni bir dolma kalemle başlamak istedim... Bu sevimli kalem neymiş hemen hızlı bir giriş yapalım dilerseniz...

Haftanın kalemi Stabilo'dan Beyou! serisinden Fox... Mürekkep ise sevilen yeşillerden biri... Pelikan Edelstein Jade...

Soldaki Stabilo BeYou-Sağdaki Lamy Vista

Stabilo daha çok renkli boya kalemleri ile bilinen markalardan... Point 68 ve 88'ini bilmeyen ,rastlamayan sanırım yoktur... Dolma kalemlerde ise benim bugüne kadar gördüğüm kadarıyla Easybirdy ile piyasada bulunuyordu... 2015 sonlarında ise yeni bir seri ile dolma kalem piyasasına sağlam bir giriş yaptılar... Kalem gövdelerine bakılınca daha çok giriş seviyesi ve çocuklar için olsalar da sevimli, eğlenceli dolma kalemseverler için hoş birer alternatif olacağı kanısındayım...

Stabilo BeYou serisi 15 farklı gövdeden oluşuyor... Bu 15 farklı gövdenin de bir kısmı ince gövdeli BeCrazy bir kısmı ise daha kalın gövdeli BeYou'dan oluşmakta... Bana BeYou'lar daha sevimli geldiğinden blogta ona yer vermek istedim... Gövde desenlerinde çiçek,hayvan ve geometrik şekiller bulunmakta... Benim resimleyip anlatmaya çalıştığım da hayvanlı BeFab Fox modeli... Gövde üzerinde sevimli bir tilki bulunuyor:)


Fox; klipsi ve ucu dışında tamamen plastikten üretilmiş... Grip kısmında gövde materyalinden farklı olarak silikonize plastik kullanılmış bu açıdan daha rahat bir yazım sunuyor... Kapağın tam oturması için gövde bitişindeki kısımla sağlanmış... Kapağın arka kısmında Stabilo yazısı bulunuyor... Yine Stabilo'nun logosu kuğu da yay şeklindeki klips ucuna konulmuş...

Kalemin boyutlarını merak edenler için;
-Açık haliyle; 13,2 cm
-Kapalı haliyle; 14,3 cm
-Kapağı kalem arkasına iliştirdiğinizde; 17,7 cm
-Ağırlığı; 15 g


Kalemin hoş detaylarından birisi de damağın kırmızı olması... Bilmiyorum siz ne düşünürsünüz ama benim için oldukça ilginç geldi... Ele oldukça iyi oturan bu rahat kalemin ucu çelikten yapılmış... Uç üzerinde de yine Stabilo yazısı mevcut.... Maalesef uç seçeneği bulunmayan dolma kalemlerden biri... Sadece M uçlusu mevcut... Yazımı sorunsuz cızırtı, takılma yapmıyor... Uç benim için birazcık kalın gelse de günlük kullanımda sorun edilmeyecek seviyede diyebilirim...


Dolma kalemin dolumu uluslararası kısa/uzun kartuşlarla yapılabiliyor... Ben daha çok şişe mürekkep kullandığımdan Pelikan c499 konvertörle kullanıyorum...

BeYou serisi dolma kalemlerin yine dolma kalem kartuşları ile kullanılabilen roller kalemleri de mevcut takım yapmak isteyen veya dolma kalemle rahat yazamayan ama dolma kalem mürekkebi kullanmak isteyenler için iyi bir alternatif... Sonuç olarak bence sevimli ve güzel desenleri ile piyasaya yenilik getirdi BeYou serisi... Günlük kullanımda kıyamadığımız dolma kalemlerimiz için de iyi bir alternatif oldu...

BeYou serisi ülkemizde "mart" ayında satışa sunulacak bendeki lansman kalemlerinden biri bunu da belirtmekte fayda var:)


Sevimli tilkili kalemin gövdesinde yeşillikler olunca ben de güzel bir yeşil tonu seçtim bugün... Pelikan Edelstein serisinden Jade... Biraz nane yeşiline benzeyen  bir hayli ıslak formüllü mürekkeplerden Jade... Edelstein serisindeki Aventurine' e göre daha açık bir tona sahip... Yazım sırasındaki açıklı koyulu dönüşleriyle de hoş bir görünüm sunuyor...



Yazı örneğinde Rhodia Dotpad kullandım uç biraz kalın ve mürekkep de ıslak olunca çok başarılı bir ikili olmasalar da günü kurtaran cinsten oldular:)

Mutlu, huzurlu, sağlıklı bir hafta geçirmeniz dileğiyle...

18 yorum:

  1. yıllardır istediğim tilkili kaleme sonunda kavuşuyorum demek :) roller-dolma kalem takımı yapmak şart oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seride bayağı güzel hayvan deseni var geyik,tilki,pug,zebra gibi :) Ben de satışa sunulunca roller almayı düşünüyorum.Yorumunuz için teşekkürler:)

      Sil
  2. Çok tatlı bir kalem gerçekten, çeşit sayısı da oldukça fazlaymış, hepsini görmek isterdim ama marta kadar bekleyeceğiz anlaşılan, bu arada mürekkep ve kalem uyumunun da çok hoş olduğunu belirteyim, mutlu haftalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazılarımda kendi fotoğraflarım dışında fotoğraf koymuyorum o yüzden diğer desenleri eklemedim internetten görsellerine ulaşabilirsiniz:) yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  3. "BeYou serisi ülkemizde "mart" ayında satışa sunulacak bendeki lansman kalemlerinden biri bunu da belirtmekte fayda var:)" dediniz, beni bitirdiniz. Tam da elim cüzdana gitmişti lakin hevesim kursağımda kaldı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık beklemek gerekiyor maalesef.Yorumunuz için teşekkürler:)

      Sil
  4. çok renkli, sevimli :) Tasarım olarak Online dolmakalemlerini anımsatıyor. Kalite olarak farlılık var mı sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasarımı online i anımsatıyor haklısınız 1-2 modelini deneyimlenmiştim Online da fena sayılmaz yaklaşık kalitede diyebilirim:)yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  5. Kırmızı renkli damak çok hoş gerçekten ve yazı örneğinde seçtiğiniz pasaj da öyle:) Emeğinize sağlık,bu güzel inceleme için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı renk orjinal durmuş:) pasaj da kaleme uygun bir fabl olsun demiştim beğenmenize sevindim.Yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim:)

      Sil
  6. Ben de fotoğrafa ilk baktığımda Online zannettim, bayağı benziyor gerçekten. Ama desenleri daha sevimli hiç şüphesiz. Bir an önce çıksın piyasaya.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Online'dan daha sevimli desenleri var:)Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  7. Bayıldım! Çok güzel gözüküyor bu dolma kalem, zaten Stabilo'yu severim, merakla ve heyecanla bekliyorum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım çabucak geçer zaman:) Yorumun için teşekkür ederim:)

      Sil
  8. Mart gelmez artık :( bütün desenleri gelir umarım, heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün desenleri gelirse sanirim dayanamayıp ben de birkaç tane alacağım:) Yorumunuz için teşekkürler:)

      Sil
  9. Merhaba
    Başlangıç için 100 150 TL arası dolma kalem önerebilir misiniz

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten çok güzel gövdesi. Stabilo şahane kurşun kalemleriyle de tanınır :) Bana kurşun kalemle yazmayı sevdirmiştir hatta.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.